Welcome to my farahque belogg.my blog is honest and not always properly written..Just like you, I am entitled to an opinion but You are free to agree or disagree with me... Tq babe. love u !

FM more than "BETTER"

Haloo ..ASSALLAMUALLAIKUM...


Entah mengapa hari ini aku terasa rajin. Elleh elleh puji diri. Sukati. Dan pabila boring melanda, bermula lah tangan aku yang cute inii gatal nak update. Hehehehe biasaaa broohh. Jangan jealous. *buat muka annoying*


Har ini dah genap 1-6-2012 ..hmm..cepat nya masa berlalu. Terasa diri ini makin hari makin tua walaupun benak hati aku sering kali mengatakan bila lah umur aku nak cecah 25 ni . HIHI tak sabarnya ketika itu. Ada banyak benda dan banyak perkara serta pelbagai liku-liku kehidupan lagi aku nak lalui . Tak sabar rasanya..

Disebab kan malam ni admire aku sibuk buat persiapan untuk ke Puncak Alam. Maka aku pula merela kan diri di laman sensawang belogg ini untuk luah kan perasaan. HIHI . Rindu dia sebenarnya. And go0d Luck FM <3 . Dan aku pula terus kan usaha untuk ke tingkatan enam dengan rakan-rakan yang lain. Poli aku tak berminat,Kolej pun tidak..tidak tidak..and tidak. ! Aku mahu capai cita-cita aku untuk menjadi #GadisAskar  dan dia memerlukan result STPM.dan aku nak tebus balik dosa yang ada pada result aku tempoh hari.semua dan segalanya :'( Wish me luck all ..*wish it*...

 Aku..aku..aku..Hmmm sejak dua menjak ni asyik busy memanjang untuk siap kan project work Giat, sebab lepas nie tamat lah riwayat aku di giat tu dalam course "FND" *Fashion And Dressmaking*
tak sabar rasanya nak belajar banyak benda lagi tentang dunia fashion..sedikit sebnayak aku pandai dah belajar menjahit baju sendiri. ALHAMDULLILAH =) ..semasa dalam course tu semua orang fikir seronok nya menjahit...erkk. HAHA nak dikata kan memang seronok sebab dari awal aku tak tahu pegang mesin jadi tahu dah ! Kelebihan tu..syukur~ *tekup muka*

 Untung sekarang aku dah berpunya. Kononnya terlalu berharap. Jiwang karat betul dan itu hanya buaian mimpi. Mungkin aku terlalu berharap banyak dengannya. Bertemu disekolah ku jatuh hati padanya. Bukan taknak mengaku, tapi hati rasa malu. Ku pikirkan tidak dibalas. Sekarang tidak. Aku dibalas dengan hatinya. Aiseyyymannn chaiyyokk gelii pun ada he he he. Ekceli, aku memang payah dan susah untuk menyukai seseorang. Entah mengapa, ku rasa sesuatu terhadapnya. Bak kata Najwa Latiff, dari mata turun ke jiwa, dari teman menjadi cinta. Dan perkataan lainnya, cinta pandang pertama. Itu lah aku. 

Mungkin dia terlalu busy sehingga mengabaikan aku. Tidak mengapa, aku faham. Aku faham situasi dia. Aku harus sabar, sabar dari semua aspek. Laii laii laiii terasa nak gelak kuat kuat. Hahahahahaha ehh jangan, perempuan kena gelak sopan. He he he baruulah boleh buat bini .kuang kuang. just kidding. Belum berminat nak jadi bini orang. Belajar dulu. Kahkah. Maaf yee, aku agak tersasul. Dah lama otak tak biul.

*nothing U can see .. just a post*

heh heh back to the topic lah..HAHA and here come the feeling..and I feel it.
Jiwang betul aku malam ni. Entah. Aku pun taktahu. Mungkin aku gila? Mungkin. Tidak mungkin. Aku masih bersekolah. Dan tidak mungkin aku sudah gila. Hahahaha semua itu hanya gurawan. Aku tidak ada lain lain niat. Lansung. Tidak pernah. Aku hanya boring, dan tertarik dengan blog minah jiwang. Entah blog siapa aku stalker. Dan tiru semua ayat ayat jiwang nya. Hehehe mohon jangan marah yee. Sekian.