Welcome to my farahque belogg.my blog is honest and not always properly written..Just like you, I am entitled to an opinion but You are free to agree or disagree with me... Tq babe. love u !

"FM"


Ohh tuhan ku cinta dia,berikanlah aku hidup,takkan kusakiti dia. .hukum aku bila terjadi........



Oke kami kawan,kawan dan kawan. . saya yang putuskan untuk kami terus menjadi kawan.niat saya bukan sebab saya curang atau ada lelaki lain atau sebagainya tak!tak! sikit pun tak! nah phone ni check lah dari atas sampai bawah full nama "FM<3" je.dari sebelum sehinggalah selepas.nama tu tak pernah berubah dengan harapan hati awak juga begitu.awak juga bersetuju dengan semua ni dan awak juga BERJANJI akan menjaga saya,menyayangi saya . 

P/S : Î”ssalamualaikum...do REΔD and can you feel it? love u !