Welcome to my farahque belogg.my blog is honest and not always properly written..Just like you, I am entitled to an opinion but You are free to agree or disagree with me... Tq babe. love u !

Enjoy Time .

Ehemm..aku ada lagi tak tidur.tak boleh tidur.taknak tidur.walaupun aku dah tau kenapa aku macam ini.walaupun aku dah minum susu dekat 3 gelas.aih.kenyang perut dengan air.erk..
selakselak folder terjumpa pula gambar yang kami berempat hang haritu..miss lahh time tu.nak hang lagi boleh tak. HIHI tapi hasif dah pergi jauh alaa..macam tak best laa.ermm dia pergi untuk menuntut ilmu is sokeyh laa aku nak merungut ni kenapa.apa.dan mengapa.hesy~ enough it -_- tengok ni ! Kami happy and Kami seronok !

Dear diary, malam ni saya boring. So, take advantage nak updated blog. Ahhh lama tk updated blog. Berhabuk takni? Berhabuk, saya nak create blog lain ah. Hahahaha. Sebenarnya, takda story pun. Eh, terbalik. Banyak story sebenarnya. Haha. Okay tahun baru ni kan, kan kan, saya happy je. Alah, kenapa dik? Sebab saya dapat ramai kawan. Aiseyhhhhh. Jawapan tak boleh blah. Hahaha. Saya bersyukur lah kan, kan kan, dapat  kawan ramai. Geng ramai. Eeeee happy ah haha. 



Take a note : "   I always remember this --> "A true friends is the only person who never gets tired of listening to your  own pointless dramas over, and over again" "
*mata dah gantok and say bye-bye* tata/